قبلی
بعدی

اوزون تراپی مو چیست ؟ | مزایای اوزون تراپی مو

فهرست مطالب

اوزون تراپی مو به دلیل اثربخشی آن در درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش مو، نازک شدن مو و آسیب به طور گسترده مورد تایید قرار گرفته است. این مشکلات مو عمدتاً به دلیل عواملی مانند افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، مراقبت نامناسب از مو، رژیم غذایی ناسالم، بیماری ها و عفونت ها، ویژگی های ژنتیکی، آلودگی و سایر عوامل خارجی ایجاد می شود که به طور کلی پوست سر را کم آب می کند یا باعث آسیب بیشتر به فولیکول های مو می شود. با خانه کراتین همراه شوید تا شرح دهیم که اوزون تراپی مو چیست چگونه انجام می شود و مزایای اوزون تراپی مو چیست؟

 

اوزون تراپی مو چیست ؟ | مزایای اوزون تراپی مو

اوزون تراپی مو چیست ؟

اوزون تراپی مو 

اوزون با مولکول ناپایدار خود که حاوی سه اتم اکسیژن است، خاصیت اکسید کنندگی بالایی دارد و پس از تزریق در هر قسمت از بدن مانند پوست سر، رادیکال های آزاد اکسیژن آزاد می کند.

پوست سر و مو در اثر تزریق ازن اکسیده می شود و منجر به تشکیل پپتون در ساقه مو می شود که در وسط تارها قرار دارد.

اوزون تراپی مو چیست ؟ | مزایای اوزون تراپی مو

یک لایه محافظ، مانند لایه اوزون که از جو زمین محافظت می کند، روی هر تار مو توسط پپتون ها تشکیل می شود که به طور ایمن از مو در برابر شکستن، آسیب و ریزش محافظت می کند. این درمان با کمک دستگاه ها، شانه ها، کرم های اوزون و … در سالن ها، اسپا، کلینیک ها و توسط متخصصین پوست ارائه می شود.

در تماس با ریشه تارهای مو، ازون باعث جوانسازی و تقویت فولیکول های مو برای تقویت و تغذیه مو و پوست سر می شود. این درمان گردش خون را بهبود می بخشد و هرگونه عفونت میکروبی موجود در پوست سر و مو را از بین می برد.

اوزون درمانی برای مو و پوست سر

اوزون درمانی مو و پوست سر

اوزون تراپی برای مو به دلیل اثربخشی آن در درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش مو، نازک شدن مو و آسیب به طور گسترده مورد تایید قرار گرفته است. این مشکلات مو عمدتاً به دلیل عواملی مانند افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، مراقبت نامناسب از مو، رژیم غذایی ناسالم، بیماری ها و عفونت ها، ویژگی های ژنتیکی، آلودگی و سایر عوامل خارجی ایجاد می شود که به طور کلی پوست سر را کم آب می کند یا باعث آسیب بیشتر به فولیکول های مو می شود. .

اوزون با مولکول ناپایدار خود که حاوی سه اتم اکسیژن است، خاصیت اکسید کنندگی بالایی دارد و رادیکال‌های آزاد اکسیژن را با تزریق در هر قسمت از بدن مانند پوست سر آزاد می‌کند.

پوست سر و مو در اثر تزریق ازن اکسیده می شود که منجر به تشکیل پپتون در ساقه مو می شود که در وسط تارها قرار دارد.

یک لایه محافظ، مانند لایه اوزون که از جو زمین محافظت می کند، روی هر تار مو توسط پپتون ها تشکیل می شود که از شکستگی، آسیب و ریزش مو محافظت می کند. این درمان با کمک دستگاه ها، شانه ها، کرم های اوزون و غیره در سالن ها، اسپا، کلینیک ها و توسط متخصصین پوست ارائه می شود.

اوزون برای موهای رنگ شده خوب است زیرا پپتون ها پیوندهای بین تارهای مو و رنگ مو را تقویت می کنند تا از رنگ مو محافظت کنند و ماندگاری بیشتری داشته باشند و درعین حال به تارها درخشندگی می بخشند.

اوزون تراپی مو چیست ؟ | مزایای اوزون تراپی مو

مزایای اوزون تراپی مو کدامند؟

مزایای اوزون تراپی مو

تغذیه مو

  1. برای تقویت و تغذیه مو و پوست سر، ازن فولیکول های مو را احیا و تقویت می کند (افسانه مو: آیا کوتاه کردن منظم موهای شما سریعتر رشد می کند). این درمان جریان خون را افزایش می دهد و هر گونه میکروب موجود در پوست سر و مو را از بین می برد.
  2. درمانی نه تنها مشکلات یا شکستگی مو، نازک شدن و ریزش مو را درمان می کند، بلکه به درمان سایر مشکلات جدی مانند پسوریازیس، طاسی و آلوپسی نیز کمک می کند.
  3. تراکم و حجم مو را افزایش می دهد، تارهای مو را با حل و رفع مشکلات انتهایی تقویت و تحریک می کند و موخوره را تنظیم می کند تا موها را قابل کنترل تر کند.
  4. پوست سر را تثبیت می کند و مشکلات شوره سر را درمان می کند، به بازسازی موهای جدید کمک می کند، رشد مو را تقویت می کند و در نتیجه به ایجاد موهای صاف، نرم، درخشان و زیبا کمک می کند.

موارد احتیاط

موارد احتیاط:

اگرچه اوزون درمانی برای مو در بهبود مشکلات پوست سر و مو مفید است، اما اگر بیش از حد مصرف شود، می تواند اثرات منفی داشته باشد. اوزون تراپی فقط به مقدار کمی ازن کنترل شده نیاز دارد و بهتر است تحت نظر و راهنمایی یک متخصص پوست، ازون تراپی را انجام دهید.

نکات کراتینی که حتما باید بدانید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *