قبلی
بعدی

بیوگرافی سعیده درویش زاد

فهرست مطالب

آکادمی سعیده درویش زاد یکی از موفق ترین و معتبرترین سالن های زیبایی در زمینه کراتین مو و احیای مو در ایران است. او به عنوان یک بانو تاثیرگذار که علاقمندان در حوزه تخصصی مو را به برترین کارشناسان و هنرمندان تبدیل می کند شناخته شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی خانم درویش زاده ، خدمات و دستاوردهایی که در این حوزه به آن دست یافته بپردازیم .

سعیده درویش زاد کیست؟

سعیده درویش زاد مربی لاین تخصصی اسپای مو دارای لیسانس نمایش می باشد و به دلیل علاقه زیادی که در حوزه ی اسپای مو داشته و تشویق و حمایت های همسرش وارد این لاین شده و آموزش ها و مطالعات بسیاری را در این حوزه انجام داده و امروزه به عنوان پژوهشگر و مدرس مراقبت مو و مولف احیا صافی ۳D وtst با متریال تکنیک محور kloster فعالیت دارد. او دارای مدرک دستیار پزشک پوست و مو زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد و درسال ۱۳۹۴ اولین سالن تخصصی احیا و درمان مو را در ایران در استان تهران تاسیس کرده است.

از سال ۱۳۹۷ خانم درویش زاد پس از طی مراحل آموزش های فراوان با جدیدترین تکنیک های به روز آموزش در لاین تخصصی مو را شروع کرده و دوره های آموزشی زیادی را در شهر های مختلف به صورت حضوری برگزار کرده است و متخصصین حرفه ای متعددی را در حوزه لاین مو پرورش داده است. او در طی این چندسال مشاور و مربی بسیاری از کسانی که علاقمند به این لاین و حتی هیرتراپیست و مربی بوده اند و برای آنها جلسات مشاوره حضوری ، تلفنی و آنلاین در زمینه راه اندازی کسب و کار سالن تخصصی احیای مو برگزار کرده است. در سال ۱۴۰۰ سعیده درویش زاد برند KLOSTER PROFESSIONAL را تولید و در اختیار علاقمندان در لاین تخصصی مو قرار داده است و در صنعت زیبایی در زمینه ارائه دهنده خدمات و تدریس بسیار تاثیر گذار بوده است.

هدف او تقویت استعداد های نهفته جوانان در زمینه احیا و مراقبت از مو و آموزش اصولی به آنها می باشد و همچنین مشتری مداری و جلب صدرصد رضایت مشتری هم در زمینه آموزش و هم در خدمات جزء راس کار آکادمی سعیده درویش زاد می باشد.

سالن تخصصی سعیده درویش زاد

مجموعه سعیده درویش زاد دارای سالن تخصصی و آکادمی لاین مو می باشد که پس از تاسیس در بهمن ماه ۱۳۹۴ در مدت زمان کوتاهی توانست مورد توجه خانم های سخت پسند شود و جایگاه ویژه و مورد اعتمادی را را برای خود رقم بزند. خدمات سالن او شامل بوتاکس درمانی مو ، کلاژن درمانی مو ، کراتین درمانی مو ، پروتین درمانی مو ، پلکس درمانی مو، دیتاکس درمانی مو ، ویتامینه کابین مو ، کوتاهی و موخوره گیری و رنگ و دکلره می باشد.

سالن او مورد علاقه بسیاری از بازیگران می باشد که از این سلبریتی ها می توان به سوگول طهماسبی ، شبنم قلی خانی ، یکتا ناصر و بهاره رهنما اشاره کرد.

مزایای شرکت در دوره های سعیده درویش زاد

  • آموزش تخصصی
  • کاربردی بودن
  • زمان مناسب
  • کاربردی بون
  • آموزش عملی
  • پشتیبانی نامحدود
  • ارائه مدرک
  • مناسب برای مبتدیان و متخصصین

آدرس : تهران، سعادت آباد،بلوار سرو،خیابان صدف،کوچه جوی پا،پلاک ۱۴ واحد۳

پیج اینستاگرام : darvishzad_academy

تلفن : ۲۲۳۶۳۴۵۰-۰۲۱-۰۹۱۲۳۷۰۶۰۵۵-۰۹۱۲۴۸۴۷۴۱۵-۰۹۱۲۰۶۷۷۰۴۵

نکات کراتینی که حتما باید بدانید

مقالات احیاء و درمان مو
atefe bahramy
بررسی خصوصیات مو

قبلی بعدی خصوصیات و ویژگی های مو چیست؟ فهرست مطالب به طور کلی موهای براق با بافت صاف و انتهای تمیز یا نوک های مخروطی

توضیحات بیشتر »
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *